HR Industry 2021 ONLINE

The glamorous day of the HR branch is on 9 February 2021 online.
It is not necessary to visit all branch events to learn the trends and innovations in the HR services. It is enough to be on HR Industry!


1
day
50+
exhibitors
28
workshops
700+
visitors

HR Industry 2021

Online
9 February 2021
10.00AM – 4:00PM

about the event

HR Industry aims to be a meeting point for the top companies on the market and provide all visitors with the opportunity in just one day to learn about news and trends that will determine the work of HR throughout the year.

HR Industry is the most suitable platform for promoting new products, services and initiatives. A place to show up and be seen. A way to say you are someone in the industry. To show the trends in your field for the next year.

This time, the event will take place entirely online on February 9th.

SEE LAST YEAR'S EDITION OF THE ONLY SPECIALIZED CATALOGUE OF THE HR INDUSTRY IN BULGARIA!

seminar program

Hour
Company
Topic
Video
10:30 - 11:15
Коника Минолта България
Електронно трудово досие и дигитален архив в HR
11:30 - 12:15
MetLife
Сигурност и доверие в работодателите по време на COVID-19 пандемия
 
12:30 - 13:15
JobTiger
Кариерни форуми 2021 - промени през 2020 г. и какво е бъдещето
13:30 - 14:15
Българска асоциация за управление на хора
HR професията – въздействие чрез партньорство
14:30 - 15:15
Най-добрите работодатели в България / Best employers Bulgaria
How Employee Engagement Shifted in 2020 and What It Means for the Future
 
Hour
Company
Topic
Video
11:00 - 11:45
Sb Accounting & Consulting
Електронно трудово досие и как да автоматизираме процесите в HR Администрацията
 
12:00 - 12:45
ФИВО
ФИВО - грижа за вашия екип!
13:00 - 13:45
Audit Advice Associates
От другата страна на огледалото или защо да внимаваме, когато изследваме ангажираността
14:00 - 14:45
Zaplatomer.bg
Защо си струва да сравнявате заплати в Zaplatomer.bg?
15:00 - 15:45
А3-VD
Как програмата „Моят работен баланс“ създаде „Кратък курс за щастие“ или как се развива личният well-being в една производствена компания в КОВИД-19 времена
Hour
Company
Topic
Video
11:15 – 12:00
Crayon България
Висока продуктивност. Как да стимулираме служителите да повишат знанията си и да ги приложат ефективно независимо от къде работят?
12:15 - 13:00
CATRO Bulgaria
Neuro-Agility - как да развием потенциала на нашия мозък?
13:15 - 14:00
EY (Ernst & Young)
Ключови компетенции за HR екипите в условията на работа по всяко време и отвсякъде
 
14:15 - 15:00
Service Centrix
Да извадим робота от човека! Демонстрация на реализирани проекти за автоматизация на процеси в HR и финанси
15:15 - 16:00
eHR
Възможности за дигитализация на трудовите досиета

Registration

COMPANY BOOTH

  • Virtual booth for presenting your products and services;
  • Logo in the Exhibitors section of the event site;
  • Free advertising publications on the site HRlndustry.bg for a year;
  • One-year subscription to Manager magazine.
PRICE: 800 BGN, VAT excluded

Registration is over.

COMPANY PRESENTATION

  • Thematic lecture/ presentation /workshop on a selected topic;
  • Logo in the Exhibitors section of the event site;
  • Free advertising publications on the site HRlndustry.bg for a year;
  • One-year subscription to Manager magazine.
PRICE: 800 BGN, VAT excluded

Registration is over.

COMPANY BOOTH AND PRESENTATION

  • Virtual booth for presenting your products and services;
  • Thematic lecture/ presentation/ workshop on a selected topic;
  • Logo in the Exhibitors section of the event site;
  • Free advertising publications on the site HRlndustry.bg for a year;
  • One-year subscription to Manager magazine.
PRICE: 1200 BGN, VAT excluded

Registration is over.

JOBTIGER WALLET

JobTiger Wallet - for more customer's flexibility in managing the services they use. The new prepaid plan for JobTiger services is giving the opportunity to adapt with the rapid changes. It enables you to receive your services just when you need them and at a better price. More information here.

EXHIBITORS about HR Industry

„МетЛайф България е не само генерален спонсор на събитието HR Industry за 6та поредна година, а съмишленик, който вярва, че човешкият капитал е най-ценния ресурс за една компания. HR Industry е форум, който позволява на всички, свързани с пазара на труда да доловят основните тенденции, да получат реална представа за своето място и за новите предизвикателства, които ги очакват.

Активното участие на МетЛайф в събитието в качеството на световен лидер в сферата на придобивките за служители е за да насочи все повече вниманието на работодателите към необходимите действия, свързани с подбора, развитието, мотивацията и задържането на служителите.

Лично аз оценявам възможността за контакти на място с представители от различни сфери на бизнеса като безценна. През изминалите години, посредством участието си във форума, имах възможността да чуя гледната точка на колеги, да видя интересни презентации, да заимствам работещи добри практики, свързани с увеличаване на човешкия потенциал.”

Анита Кирилова
MetLife

„Бихме искали да благодарим на JobTiger за това, че всяка година организират и непрекъснато развиват HR Industry като интересна работилница и платформа за споделяне на знания между HR професионалистите.

IHR участваме редовно в HR Industry, защото се срещаме с много потенциални клиенти и HR колеги, които се интересуват от иновативни практики и авангардни решения за управление на хората и устойчиво развитие на бизнеса в тези турбулентни времена. Разговорите около щандовете ни дават възможността да обменяме идеи и да представяме услугите си, а презентациите – да чуем съмишленици и да споделяме знание с колегите.

Радваме се, че HR Industry събира HR консултантите в една общност и вярваме, че можем да си партнираме, за да осигуряваме оптимални решения за нашите клиенти със синергизиращи се и взаимно допълващи се услуги и компетентност.”

Невена Цачева
IHR

„Catalyst България участва в HR Industry от самото създаване на изложението. Всяка следваща година събитието се развива и набира скорост, като успява да привлече повече посетители с различни професии и интереси, свързани с управлението на хора.

Присъствието на HR Industry е важно за нас, защото ни дава възможност да представим нови програма на Catalyst за тиймбилдинг и развитие на екипи в началото на годината. Най-ценното е, че това се случва в преки срещи и разговори с потенциални клиенти. През последните години регистрираме не само имиджови, но и директни ползи като намиране на нови клиенти и партньори, както и договаряне на поръчки за работа.

Участниците в изложението успяват да предложат най-новото на пазара на услугите за подбор, обучение и развитие на служителите. Това ни дава възможност да се информираме за състоянието на бранша и конкуренцията.

Благодарим на екипа на JobTiger, че успява да създаде професионална и приятелска атмосфера. Очакваме следващото издание с интерес и нетърпение.”

Илияна Димитрова
Catalyst България

t1

„През годините, HR Industry остана единственото събитие, събиращо като изложители фирми, предлагащи услуги в областта на управлението на човешките ресурси (HRM) в компаниите – от софтуер за управление на персонала, работни заплати и геймификация на процеси, до „класическите“ консултантски и обучаващи програми в различните направления. Интересно е, че се събират на едно място фирми, които се конкурират за едни и същи клиенти, но запазват добрия тон на сътрудничеството си, в името на добавената стойност и подходящите решения за потребителите си.

Компанията ни Audit Advice Associates, участва задължително с щанд на изложението, както и с презентации на съпътстващата семинарна програма. Последното е един много добър формат за представяне на нови продукти и инициативи, в рамките на 40-45 минути, пред посетители, проявили специален интерес. В последното събитие през 2019 г. например, промотирахме нашето национално изследване на ангажираността на служителите пред пълна зала, с което спечелихме почти двойно повече участници в изследването.

И макар HRM да не е още „индустрия“, събития от този ранг в бранша, организирани и проведени професионално, повишават значимостта, отговорността и актуалността на професията на специалистите по управление на персонала.“

Стоян Ганев
Audit Advice Associates